Serwis informacyjny DVLA KADOE
Dzięki DVLA KADOE szybko ustalisz, kto był zarejestrowanym posiadaczem dowolnego pojazdu w danym dniu.
Czym jest usługa DVLA Vehicle Keeper Service?
Nasza usługa Vehicle Keeper umożliwia władzom lokalnym, komornikom i prywatnym firmom parkingowym wyszukiwanie w bazie danych DVLA KADOE (Keeper At Date Of Event). W ten sposób można szybko ustalić, kto był zarejestrowanym posiadaczem dowolnego pojazdu w danym dniu.
Usługa zapewnia kompleksowe zestawienie informacji o pojeździe. Otrzymujesz zatem dostęp do plików odpowiedzi, które zawierają; dane zarejestrowanego posiadacza w dniu zdarzenia, a także markę pojazdu, model, kolor i informacje o kategorii podatkowej.
Szybki, prosty sposób na uzyskanie danych o posiadaczach pojazdów
Szybkie przetwarzanie zapytań z dnia na dzień
Prześlij zapytania do DVLA przed godziną 16:00 w dzień roboczy i otrzymaj pliki odpowiedzi w ciągu 24 godzin od złożenia.
Dedykowane wsparcie serwisowe
Pozwól, aby nasz zespół wsparcia technicznego pomagał Ci na każdym kroku. Stale monitorujemy zgłoszenia i kontaktujemy się z DVLA w przypadku wystąpienia błędów w przetwarzaniu.
Zmniejszenie kosztów pracy i administracji
Uprość swoje procesy płatności i oszczędzaj czas, eliminując zbędne formalności poprzez wysyłanie zapytań do DVLA drogą elektroniczną.
W pełni zintegrowany serwis
Zintegruj naszą usługę DVLA Vehicle Keeper z systemem zarządzania sprawami i zautomatyzuj proces zapytań, zmniejszając potrzebę ręcznego wprowadzania danych.
Wysoce bezpieczna ochrona danych
Pliki zapytań i odpowiedzi są chronione przy użyciu metod zgodnych ze standardami branżowymi, aby zabezpieczyć się przed naruszeniem danych lub manipulacją.
Koniec z opóźnieniami i kosztami wysyłki
Usuń koszty wysyłki i zminimalizuj czas realizacji. Upewnij się, że Twoje zgłoszenia nigdy nie przepadną w poczcie, składając zapytania za pośrednictwem naszej usługi DVLA Vehicle Keeper Service.
Szybki, prosty sposób na uzyskanie danych o posiadaczach pojazdów
Szybkie przetwarzanie zapytań z dnia na dzień
Prześlij zapytania do DVLA przed godziną 16:00 w dzień roboczy i otrzymaj pliki odpowiedzi w ciągu 24 godzin od złożenia.
Dedykowane wsparcie serwisowe
Pozwól, aby nasz zespół wsparcia technicznego pomagał Ci na każdym kroku. Stale monitorujemy zgłoszenia i kontaktujemy się z DVLA w przypadku wystąpienia błędów w przetwarzaniu.
Zmniejszenie kosztów pracy i administracji
Uprość swoje procesy płatności i oszczędzaj czas, eliminując zbędne formalności poprzez wysyłanie zapytań do DVLA drogą elektroniczną.
W pełni zintegrowany serwis
Zintegruj naszą usługę DVLA Vehicle Keeper z systemem zarządzania sprawami i zautomatyzuj proces zapytań, zmniejszając potrzebę ręcznego wprowadzania danych.
Wysoce bezpieczna ochrona danych
Pliki zapytań i odpowiedzi są chronione przy użyciu metod zgodnych ze standardami branżowymi, aby zabezpieczyć się przed naruszeniem danych lub manipulacją.
Koniec z opóźnieniami i kosztami wysyłki
Usuń koszty wysyłki i zminimalizuj czas realizacji. Upewnij się, że Twoje zgłoszenia nigdy nie przepadną w poczcie, składając zapytania za pośrednictwem naszej usługi DVLA Vehicle Keeper Service.
Jak działa DVLA KADOE
Wystarczy, że do godziny 16.00 wyślesz dane o zapytaniu do naszego DiNetu i z dnia na dzień otrzymasz pliki z odpowiedziami.
Jeśli nie jesteś pewien, czego potrzebujesz, pozwól, że Cię poprowadzimy.